Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

Foto's

Campagnebeeld Hogeschool PXL

10 om te zien @ Hogeschool PXL

 
Wat hebben Jente Pironet, Imke Courtois, Ward Lemmelijn, Dikke, Steffen Brans, Musti Önlen, Amber Claeys, Rachel Hansoul en Lenthe Stevens gemeen? Ze zijn allemaal trotse alumni (oud-studenten) van onze hogeschool die een voorbeeld willen zijn voor jongeren om verder te studeren. Ze zijn de inspire- rende gezichten van het campagnebeeld van onze hogeschool en laten zien wat je kan bereiken met een diploma.
 
Het beeld legt de nadruk op de centrale rol van haar alumni, het vlot-serieuze karakter, de krachtige X-factor van alle afgestudeerden en het uitgebreide netwerk van de hogeschool.
 
Het kernidee achter de campagne zijn rolmodellen met een PXL-diploma die positief opvallen, ongeacht hun opleiding. Hiermee willen we de zone van naaste ontwikkeling verkennen waar toekomstige, jonge en minder jonge studenten geïntrigeerd raken door wat ze nog niet zijn, maar na enkele jaren wel al kunnen zijn dankzij een diploma. Het doel is dus om toekomstige studenten te inspireren door te laten zien wat mogelijk is met een diploma: dat gaat van alumni die echt de job doen waarvoor ze gestudeerd hebben en daarin succesvol zijn, naar alumni die verder zijn gaan studeren (tot doctoraat) aan binnenlandse en buiten- landse universiteiten, naar alumni die totaal buiten hun studiedomein toch heel succesvol zijn.

Je kan het campagnebeeld hier downloaden:

Foto's van opleidingen, expertisecentra en -cellen, gebouwen en voorzieningen

Personeelsleden die op zoek zijn naar fotomateriaal kunnen hiervoor mailen naar pr@pxl.be. De dienst Communicatie helpt je graag verder.

Contact

Bent u op zoek naar een logo of foto in hogere resolutie, of hebt u een andere huisstijlvraag? Dan kan u contact opnemen met de Dienst Communicatie via pr@pxl.be