e-mailhandtekening

Met het oog op uniformiteit in onze uitgaande mails is het belangrijk dat ook bij de opmaak van de emailhandtekening een aantal afspraken gevolgd worden.

Voor de handtekening van emailberichten wordt volgende structuur gebruikt:

------------------------------------

Voornaam Naam
functie
Hogeschool PXL 
Dienst of Departement
adres: Straat + nummer
adres: B-postcode + Gemeente
tel. +32 11 nn nn nn
gsm +32 nnn nn nn nn (als je dat hebt)
e-mail: voornaam.naam@pxl.be
website: www.pxl.be


Let daarbij op het volgende:

· Eerst je voornaam, dan je familienaam
· Functie met kleine letter: gebruik de juiste benaming zoals bij de personeelsdienst is geregistreerd. Deze info vind je vanaf maandag 7 oktober 2013 in het Personeelsregister.   
· Gebruik de juiste schrijfwijze van departementen en diensten: klik hier.
· Telefoon en GSM: gebruik de BIN-norm voor de notering van een telefoonnummer (géén haakjes of schuine strepen, wel spaties in het nummer). Als je geen eigen telefoonnummer hebt, geef dan dat van je dienst of departement.
- Voor digitale communicatie gebruiken we lettertype Arial.

 

 

Voorbeeld

----------------------------------

Felicia Spiegels
docente
Hogeschool PXL 
PXL-Healthcare
Guffenslaan 39
B-3500 Hasselt
tel. +32 11 24 49 50
gsm +32 476 11 22 33
e-mail: felicia.spiegels@pxl.be
website: www.pxl.be