PXL

Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

Deelnameformules

 

Ontmoet onze studenten op de virtuele beurs, chat met hen of spreek ze face-to-face in een videochat, stel je bedrijf voor en ontdek welk afstuderend talent mogelijk je team kan vervoegen!


Formule Eventpartner

€ 2000 (excl. BTW)

VOLZET


deelname online platform

  • Maximum 10 plaatsen
  • Visibiliteit op de homepage met rechtstreekse link naar de stand
  • Geanimeerde bannering op het platform
  • Maximum 6 personen per stand

stand

  • Vermelding van bedrijfslogo
  • Roll up op de stand met de jobkrant advertentie
  • TV-screen - Stel je bedrijf voor aan de hand van een filmpje
    • (inclusief professionele opname - duurtijd filmpje: 2 minuten - aantal gasten: 3)
  • Pop up-chat - Beantwoord vragen van onze bezoekers via een live chat
  • Video-chat - Spreek face-to-face met de bezoekers
  • Appointment Calendar - Nog niet uitgepraat?  Maak meteen een afspraak voor een vervolggesprek!
  • Tools: ontvang en stuur mails - ontvang (video) CV'S
  • Link met PXL-Career Center profiel

jobkrant

  • Vermelding van logo in kleur op de voorpagina van de Jobkrant
  • Full page advertentie in de Jobkrant (hoogte 417 mm x breedte 227 mm) - digitale en geprinte versie - koppeling met de stand op het platform
  • Opname van bedrijfsnaam en website in het overzicht van alle standhouders

visibiliteit

  • Logo op de hoofdpagina van de website met link naar een subpagina of uw eigen site
  • Vermelding van de bedrijfsnaam en website in de lijst van deelnemende bedrijven
  • Vermelding van het logo bij directmailings
  • Vermelding van het logo op de TV-schermen in het gebouw van PXL-Congress

  • Cv-boek
  • Dinner meeting voor 6 personen in PXL-Congress
  • Prioriteit voor hernieuwde deelname aan de volgende editie

Formule Exposant

€ 700 (excl. BTW)

Schrijf je in


deelname online platform

  • Link naar de stand via het bedrijfslogo
  • Maximum 2 personen per stand

stand

  • Vermelding van bedrijfslogo
  • Pop up-chat - Beantwoord vragen van onze bezoekers via een live chat
  • Video-chat - Spreek face-to-face met de bezoekers
  • Appointment Calendar - Nog niet uitgepraat?  Maak meteen een afspraak voor een vervolggesprek!
  • Tools: ontvang en stuur mails - ontvang (video) CV'S
  • Link met PXL-Career Center profiel

Optioneel - TV-screen 

€ 100 (excl. BTW)

  • Rust je stand uit met een TV-screen
  • Stel je bedrijf voor aan de hand van een promovideo
  • Eigen opname
  • Duurtijd maximum 30 seconden

Optioneel - Jobkrant

 
  •  Maak je vacatures kenbaar, stel je bedrijf voor en adverteer in onze jobkrant!
  • De uitgave van de Jobkrant is standaard tabbloid formaat in kleur met een oplage van 2500 exemplaren
  • Verspreiding over alle departementen
  • Verspreiding via digitale kanalen
  • Koppeling met de stand op het platform

Kwart pagina 

€ 250 (excl. BTW)

- hoogte 190 mm x breedte 128,5 mm

- afdrukstand staand

Halve pagina

 € 450 (excl. BTW)

- hoogte 190 mm x breedte 227 mm

- afdrukstand liggend

Volledige pagina

€ 650 (excl. BTW)

 - hoogte 417 mm x breedte 227 mm

- afdrukstand staand

Gelieve bij de opmaak van de advertentie de vooropgestelde afmetingen te respecteren.  De minimum vereiste resolutie bedraagt 300 dpi met kleursetting CMYK. 

Hybride meeting

€ 250 (excl. BTW)

  • Meeting @ PXL-Congress
  • Verbind offline met online
  • 6 personen
  • 1 dagdeel
  • Inclusief catering 

Inschrijven

Inschrijven voor de bovenstaande formules kan uiterlijk tot maandag 4 januari 2021.

Alle benodigdheden voor het invullen van uw digitale stand, advertentiemateriaal en/of andere opties ontvangen we graag uiterlijk voor maandag 4 januari 2021.  Indien de assets later toekomen, kan een tijdige publicatie niet gegarandeerd worden.

Jobat-Korting

Als speciale actie verbonden aan de online jobbeurs voorziet Jobat Media een korting van 15% voor de standhouders voor het plaatsen van hun vacatures in Jobat Het Belang van Limburg en Het Nieuwsblad of online via Jobat.be.

Voor meer informatie mag u steeds contact opnemen met Tineke Vanwalleghem +32(0)479 37 85 13 of tineke.vanwalleghem@jobatmedia.be.

Voka-Korting

Voor leden van Voka - Kamer van Koophandel Limburg wordt een korting van 10% toegepast op de prijs van de digitale standplaats. (Niet van toepassing op opties en op het lidmaatschap van de Nederlandse Kamer van Koophandel).

Voor meer informatie mag u steeds contact opnemen met Philippe Reyners | +32 (0)11 56 02 28 | philippe.reyners@voka.be.

Persoonsgegevens

PXL-Congress verwerkt uw persoonsgegevens met de nodige zorg.  Lees onze privacyverklaring voor verdere informatie hieromtrent.

In het kader van het jobevent, bezorgen wij enkel contactgegevens van studenten die hiervoor hun toestemming hebben gegeven.

Annuleringsvoorwaarden

Tot 31 december 2020 kan men de inschrijving annuleren, waarbij een administratieve kost wordt gerekend van € 50.  Indien de inschrijving wordt geannuleerd na 31 december 2020, is de volledige deelnameprijs verschuldigd.