Schrijf je in

Agenda

Het klantgerichtheid-seminarie voor kmo's

16/05/2019
PXL-Congress - Elfde Liniestraat 23a (gebouw D) - 3500 Hasselt

Tijdstip

Donderdag 16 mei 2019 | 07.30u - 11.15u

Inleiding

Uw klant kennen is steeds belangrijker én doorslaggevender in een concurrentiële omgeving. Elk bedrijf wordt geconfronteerd met veranderende klantverwachtingen. Hoe speelt u hierop in? 

PXL-Research startte 3 jaar geleden een klantgerichtheidstraject om kmo’s hierin te begeleiden. 50 diepte-interviews met zaakvoerders/managers, 12 kmo-klantgerichtheidstrajecten en 7.000 bevraagde klanten later, stelt PXL expertisecentrum Innovatief Ondernemen u graag de conclusies en concrete tips voor.

Als kers op de taart geeft bestseller-auteur Jos Burgers, bekend van o.a. “No Budget Marketing”, “Klanten zijn eigenlijk net mensen” en “Eén fan per dag”, u heel wat dadelijk inzetbare tips rond communicatie en pro-activiteit.  

Wenst u de klantgerichtheid van uw bedrijf te boosten?

Inschrijven kan tot en met woensdag 8 mei 2019.

Inlichtingen

Inge Ectors

Onderzoeker klantgerichtheid PXL expertisecentrum Innovatief Ondernemen

e| inge.ectors@pxl.be

Doelgroep

Zaakvoerders, sales- en marketingverantwoordelijken van kmo’s

Bijdrage

€ 55 (inclusief uitgebreid ontbijt)

(Betalen kan pas na ontvangst van de factuur)

 

Schrijf je in >