Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de kijker

Denderland TV

28/08/2020

Arne De Winde, docent en onderzoeker aan School of Arts PXL-MAD, richtte samen met een twintigtal kunstenaars het artistieke shoppingcentrum Denderland op. Het collectief heeft een sterke verwantschap met School of Arts PXL-MAD via docent Lieven Van Speybroeck, studenten Lise Heijnen en Aline Verstraten en alumni Micha Hulsmans, Leen Hoogmartens en Rachel Hansoul.

Door de coronacrisis heeft de organisatie haar koers gewijzigd en de voorbije maanden resoluut ingezet op digitale initiatieven, waaronder Denderland TV: een dagelijks cultuurprogramma op Eclips TV.
Denderland TV brengt elke dag een andere rubriek die wekelijks wordt hernomen. Na enkele weken opstart kan Denderland TV als rekenen op circa 20.000 kijkers per uitzending. Die uitzendingen kan je tevens herbekijken op hun YouTube-kanaal.

Op weekdagen wordt Denderland TV uitgezonden om 22.15 uur, tijdens het weekend rond 23.00 uur. Herhalingen zijn er steeds om 13.55 uur.

Klik hier voor meer info.