Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de kijker

Lector Peter Decuypere (PXL-Music) brengt het boek 'We Love Events' uit

7/01/2015

In 'We Love Events' brengt Peter Decuypere vanuit zijn eigen ervaring als founding father van onder meer het bekende festival I Love Techno en de internationaal vermaarde club Fuse in Brussel, en aan de hand van recente marketinginzichten gevatte analyses van I Love Techno, Tomorrowland, Music for Life, Couleur Café en talrijke herkenbare cases.

Het boek toont je niet alleen welke opmerkelijke marketingverhalen er achter deze events schuilen, maar ook hoe je je eigen conversatie-event succesvol in de markt kunt zetten.

'We Love Events' biedt direct inzetbare methodes en is een must voor iedereen die van events houdt, als manager, als marketeer of als eventbezoeker.

PXL-korting
Het boek kost normaal € 29,95. Als je bij online bestelling de kortingcode 'we love pxl' gebruikt, krijg je 20 % korting en betaal je € 23,95. Dit aanbod is geldig tot dinsdag 13 januari 2015!
Bestel hier online.

Website We Love Events