Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de kijker

Sjaak Boessen (MAD-faculty) wint prestigieus reclamebootcamp van BBDO

28/08/2013

Oud-student Sjaak Boessen, die in juni zijn diploma Master of Arts in de Beeldende kunsten, Grafisch ontwerp behaalde aan MAD-faculty, won afgelopen vrijdag 23 augustus 'The Farm 2013'. Daardoor mag hij twee maanden op reclamestage in BBDO Londen of Parijs!

Het avontuur startte enkele weken geleden toen 'The Farm 2013' van start ging. Van 5 tot 23 augustus 2013 gaven hij en 11 andere reclametalenten non-stop het beste van zichzelf en deden ze unieke on-the-job ervaring op.
Hun briefing: run drie weken lang zelf een reclamebureau, met professionele begeleiding. Naast praktische opleidingen en workshops door BBDO-specialisten, moesten de 'Farmers' zich ook bewijzen. Zo kregen ze échte briefings van onder meer Friso, Tabasco, GroupT en JIM, dé jongerenzender bij uitstek.
Keihard werken, slapeloze nachten, presentatiestress .... maar het resultaat mag er zijn. Drie van de vier campagnes worden binnenkort echt uitgevoerd!

De 12 'beloftes' die zich tijdens deze vijfde editie in de strijd gooiden, waren Roby Guns (Ehsal), Marie-Céline Debande (IHECS), Jutta Callebaut (Sint-Lucas), Sjaak Boessen (MAD-faculty), Michael D'hooge (HoGent), Sarah Van Praag (Vlerick), Sebastiaan Dessaux (Sint-Lucas), Laura Deknock (HUB), Cécile Samain (HUB), Lotte Eeckhout (Vlerick), Maïté Spaey (HUB) en Melissa Jans (MAD-faculty).

Als 'Best of Class' vertrekt Sjaak nu met € 1.500 zakgeld voor twee maanden op stage naar BBDO Londen of BBDO Parijs.

Het volledige verhaal van 'The Farm' kan je op Facebook volgen.