Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de kijker

Studenten Communicatiemanagement (PXL-Media & Tourism) op EACA International Advertising Summer School

5/07/2017

Junior-collega's Laura Berlingiere, Wouter Tuybens en Inez Asaert van de opleiding Communicatiemanagement namen deel aan de EACA International Advertising Summer School. Samen met meer dan 60 studenten en professionals verzamelden ze in Praag. Op de agenda: fun, teamwork en inspiratie. De studenten werkten in internationale teams aan een creatieve briefing voor McDonalds. Daarnaast kregen ze dagelijks inspirerende lezingen van de absolute top van de wereld met als einddoel de grote pitch op vrijdag. Ze kregen inzichten en tips & tricks om hun talenten naar een hoger niveau te tillen. Het resultaat: een week lang hard werken, inspiratie en creativiteit, maar vooral een week lang plezier.

Meer info kan je hier vinden.