In de kijker

Studenten Marketing (PXL-Business) organiseren Marketingdag

17/03/2015

Over babyboomers, babybusters en de SKI-generatie ...

Op 17 maart 2015 organiseerden 15 tweedejaarsstudenten Marketing de jaarlijkse Marketingdag. Met maar liefst vijf topsprekers worden 320 marketingstudenten ondergedompeld in onderwerpen zoals Rebirth of Advertising, algemeen domein marketing binnen het volledig bedrijfsplaatje, emotionele waarden van merken en de marketingaanpak van Red Bull.

Volgende toppers tekenden present:

  • Herman Konings (trendwatcher)
  • Kris Hoet (Duval Guillaume) - Rebirth of Advertising
  • Simon Timmermans (Antenno) - Algemeen domein marketing in het volledig bedrijfsplaatje
  • Yves van Landeghem (Saatchi & Saatchi) - Emotionele waarde van merken
  • Phillipe Gysen (Red Bull) - Marketingaanpak Red Bull

Aansluitend vond ook de kwalificatiewedstrijd plaats van de 'Red Bull Paper Wings', 's werelds grootste kampioenschap 'vliegertjes gooien'.