Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de kijker

Studenten Marketing (PXL-Business) organiseren Marketingdag

17/03/2015

Over babyboomers, babybusters en de SKI-generatie ...

Op 17 maart 2015 organiseerden 15 tweedejaarsstudenten Marketing de jaarlijkse Marketingdag. Met maar liefst vijf topsprekers worden 320 marketingstudenten ondergedompeld in onderwerpen zoals Rebirth of Advertising, algemeen domein marketing binnen het volledig bedrijfsplaatje, emotionele waarden van merken en de marketingaanpak van Red Bull.

Volgende toppers tekenden present:

  • Herman Konings (trendwatcher)
  • Kris Hoet (Duval Guillaume) - Rebirth of Advertising
  • Simon Timmermans (Antenno) - Algemeen domein marketing in het volledig bedrijfsplaatje
  • Yves van Landeghem (Saatchi & Saatchi) - Emotionele waarde van merken
  • Phillipe Gysen (Red Bull) - Marketingaanpak Red Bull

Aansluitend vond ook de kwalificatiewedstrijd plaats van de 'Red Bull Paper Wings', 's werelds grootste kampioenschap 'vliegertjes gooien'.