Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de media

Studenten PXL-Music maken nationale reclamespot voor Zeisner Ketchup

10/12/2015

Donderdag 10 december blikken de studenten van PXL-Music, de unieke bacheloropleiding pop- en rockmuziek, een reclamespot in voor Zeisner Ketchup, in opdracht van Pubmarket! Het is de eerste keer dan PXL-Music-studenten een nationale reclamespot voor MNM en Studio Brussel maken. Gaan ze met de billen bloot voor de commercie? Plegen ze nu artistieke zelfmoord of houden ze muzikale uitverkoop?

“Niets van dit alles,” zegt PXL-departementshoofd Gert Stinckens: “Studenten van PXL-Music zijn van vele markten thuis. Ze spelen in bands, maken opnames, gaan op tournee, weten zich te manifesteren maar kijken met een open en realistische blik naar onze samenleving en hun latere gemengde beroepspraktijk: songwriter, arrangeur, sounddesigner, lesgever, ondernemer, …”

In dit kader gingen studenten van PXL-Music, in opdracht van Pubmarket! binnen het vak ‘Songwriting’ aan de slag met het componeren en opnemen van de nieuwe Zeisner Ketchup reclamespot. Uit een longlist werden door een testpubliek, de composities van student Frederik Declercq en Pieter Vochten gekozen en versmolten tot de uiteindelijke Ketchup-spot. Binnenkort te beluisteren op o.a. Studio Brussel en MNM.

 

Verschenen

"Studenten PXL-Music maken nationale reclamespot voor Zeisner Ketchup" - LimburgActueel.be

 

Contactpersoon

{this.field(title)}

Ben Lambrechts


+32 11 77 55 55

ben.lambrechts@pxl.be