Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

A course for innovative teaching and research practice for teacher trainers in Cambodia.

Dit onderzoeksproject ondersteunt onderwijsinnovatie in RUPP, Royal University of Phnom Penh in Cambodja, door het ontwikkelen en implementeren van een ‘Blended Course’ gebaseerd op de principes van Design-Based onderzoek. De faculteit van Educatie van RUPP is een belangrijke actor voor innovatie en onderwijskwaliteit in de publieke universiteit. Een groep van 15-25 (leraren)opleiders van RUPP zullen geprofessionaliseerd worden door de actieve participatie in de ontwikkeling, implementatie en evaluatie van hun onderwijspraktijk. Het hoofddoel is om de onderzoeksvaardigheden van de (leraren)opleiders te versterken, toegepast op uitdagingen m.b.t. het curriculum, en good practices uit de onderwijspraktijk samen uit te werken. De ontwikkeling van de cursus is een co-creatie met alle stakeholders (PXL en RUPP). De nieuwe methodologie wordt geïmplementeerd in RUPP en inspireert andere lerarenopleidingen (universiteiten en hogescholen) binnen de ASEAN economische community door verschillende dissiminaties te organiseren. 

Project informatie

Projectpromotor:
Wouter Hustinx
Status:
Afgelopen project
IWETO code:
  • Code nog in te vullen.
Startdatum – einddatum:
01/01/2018-31/12/2019
Budget:
€ 70.000,00 (PXL: € 14.726,00)
Projectcode:
13/DWO/2018/IC/I035
VTE:
0,398 VTE (totale projectperiode)
Medewerkers:

Anniek Orye

Contact

Anniek Orye
onderzoeker