Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

Couch Learning - Haalbaarheidsstudie

‘Couch Learning’ is a new educational strategy. The strategy aims to transfer learning from formal classroom or e-learningsettings to an informal setting: the couch.

Nowadays, a growing amount of tv’s are connected on the internet and watching-on-demand is becoming more popular. Furthermore, watching tv is often combined with tapping on a tablet or smartphone. The couch learning concept aims to deliver video-based learning content on the connected tv (first screen) and a simultaneous interaction on the learning content on the second screen. We believe this concept will lead to a new, motivating learning experience. It will enable lifelong learning and promote intergenerational learning.

In cooperation with the University of Antwerp

Project informatie

Projectpromotor:
Wouter Hustinx
Status:
Afgelopen project
IWETO code:
  • S 281 Computergesteund onderwijs
Startdatum – einddatum:
1/05/2014 - 31/10/2014
Budget:
€ 29.650,00
Projectcode:
13/DWO/2014/IC/Z003
VTE:
0,278 VTE
Medewerkers:

Anne Appeltans
Dhr. Kristof Dehaen

Contact

Wouter Hustinx
Research Director
Tel: +32 11 77 56 08