Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

Het verhogen van onderzoekscompetenties van de studenten door in te zetten op het waarderend coachen in het samen opleiden van de studenten.

- Een methodiek uitwerken en valideren die enerzijds meer diepgang genereert in de onderzoekscompetenties van de studenten lerarenopleiding en anderzijds de mentoren de nodige houvast biedt om de studenten op dit vlak te ondersteunen en uit te dagen

- Mentoren, lectoren en studenten competenter te maken in het waarderend coachen

- Eenvormigheid en uniformiteit brengen in de manier van begeleiden (waarderend coachen) van studenten

- Studenten competenter maken op vlak van onderzoekende houding, onderzoekend handelen, reflectie

- Andere lerarenopleidingen en lerarenopleiders inspireren

Project informatie

Projectpromotor:
Ruth Joosten
Status:
Afgelopen project
IWETO code:
  • S 270 Pedagogiek en didaktiek
Startdatum – einddatum:
18/9/2017 – 15/9/2019
Budget:
€ 29.503
Projectcode:
6/DWO/2017/ED/OP023
VTE:
0,40 VTE
Medewerkers:

Joosten Ruth