Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

Werkplekleren in de professionele bacheloropleidingen

In dit onderwijsinnovatieproject onderzoeken we, vanuit de knowhow en de ervaring van de PXL-graduaatsopleidingen en vanuit de lopende ESF-projecten, op welke manier werkplekleren vorm kan krijgen in de professionele bacheloropleidingen. Kan het proces van werkplekleren en alle tools die in het kader hiervan zijn ontwikkelend worden overgenomen voor werkplekleren in de professionele bacheloropleidingen? Welke aanpassingen dienen er te worden gedaan, zodat alle tools aansluiten bij de eigenheid van de bacheloropleidingen?

Project informatie

Projectpromotor:
Evelyne Sannen
Status:
Lopend project
IWETO code:
  • S 270 Pedagogiek en didaktiek
Startdatum – einddatum:
21/09/2020 – 18/09/2022
Budget:
€ 144.907,36
Projectcode:
13/DWO/2020/IC/OP032
VTE:
1 VTE
Medewerkers:

Jordy Hex

Christel Maenen

Ynte Gilles

Arno Barzan

Contact

Evelyne Sannen
onderzoeker