Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

De ontwikkeling van een High-Impact Traject @home in samenwerking met internationale partner(s).

Met de ontwikkeling van een High-Impact Traject (HIT) @home beogen we een internationalisering van het huidige curriculum van PXL Education. Dit traject komt tot stand in co-creatie met Zuidpartners. Het olod ‘The Internationalist’ geeft ruimte om deze onderwijsinnovatie te bewerkstelligen en een deelbare ‘good practice’ uit te werken. Er wordt vertrokken vanuit de principes van student-centred learning met innovatieve lesgeefmethoden en implementatie van digitale technologie. De uitwerking van een praktijkgericht framework in een digitale leeromgeving is transfereerbaar naar andere departementen om zo het voorbereidingstraject van mobiele studenten te optimaliseren en meer in te zetten op internationalisation @home. De gevolgde heuristiek in dit project volgt de ADDIE-methodologie (Handelzalts, 2009; Handelzalts, Nieveen & Voogt, 2014). Om IIC-competenties te objectiveren maken we gebruik van het competentieprofiel IIC van Hogeschool PXL maar gaan we aanvullend een competentiegroeikaart/meetinstrument ontwikkelen.

Project informatie

Projectpromotor:
Anniek Orye
Status:
Lopend project
IWETO code:
  • Code nog in te vullen.
Startdatum – einddatum:
16/9/2019 – 20/9/2021
Budget:
€ 25.864
Projectcode:
6/DWO/2019/ED/OP027
VTE:
0,40 VTE