Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

SHOUT4HE, Sharing Open educational practices Using Technology For Higher Education

Digital technologies are widely used in Higher Education (HE) teaching, but recent European evidence suggests it is not always used effectively in teaching and that higher education institutions (HEIs) must ‘prioritize and recognize’ ongoing learning about the use of technology by their staff to make a positive impact on teaching, learning, & creative inquiry in higher education. This can only happen if HE teacher’s skills are improved to enhance pedagogies. Recent evidence suggest that this cannot happen in isolation, either within a university or an individual country, and needs to be developed through transnational cooperation between HEIs to ensure best practice and innovation is shared. This is particularly important with the development of open educational practices as the digital era becomes more pervasive and sophisticated. This does present challenges, but we also believe it presents timely opportunities for the ‘SHaring Open educational practices Using Technology For Higher Education’ (SHOUT4HE) project.

Project informatie

Projectpromotor:
Wouter Hustinx (PXL)
Status:
Lopend project
IWETO code:
  • Code nog in te vullen.
Startdatum – einddatum:
01/09/2018 – 31/08/2021
Budget:
€ 307.557,50 (PXL: € 74.508,75 )
Projectcode:
13/DWO/2018/IC/I044
VTE:
0,875 VTE
Medewerkers:

Wouter Hustinx

Contact

Wouter Hustinx
Directeur Onderzoek & Dienstverlening
Tel: 011 77 56 08