Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

TABLIO - Tablets for classroom differentiation and inclusion

Pupils in primary and secondary education differ in many ways, moreover with the actual refugee crisis that has impact in every European country. There is a high need for inclusive education in the European classrooms in order to have every pupil involved and providing the best support possible. We want every pupil to feel socially included, to challenge and support them to reach the proposed learning objectives and to prepare them to be a strong professional and active citizen. These professionals and active citizens should also be equipped with digital competencies.

The project TABLIO addresses this challenge by using tablets into primary and secondary education and using them for differentiation and inclusion purposes. This project will argue that more schools should use tablets. Differentiation and inclusion should be introduced in each classroom and school that work with tablets. All learners will benefit from it.

Project informatie

Projectpromotor:
Wouter Hustinx
Status:
Afgelopen project
IWETO code:
  • S 272 Lerarenvorming
Startdatum – einddatum:
01/12/2016 - 31/05/2019
Budget:
xxx
Projectcode:
13/DWO/2017/IC/I028
VTE:
0,5 VTE
Medewerkers:

Wouter Hustinx

Hanne Rosius

Koen Timmers

Contact

Wouter Hustinx
Directeur Onderzoek & Dienstverlening
Tel: 011 77 56 08