Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

The perfect blend

De uitdaging van blended learning ligt in het vinden van de optimale mix tussen leeractiviteiten in contact‐ en afstandsonderwijs. Digitale technologie biedt enorme mogelijkheden om he

t onderwijs grondig te vernieuwen en te verbeteren (Van der Perre & Van Campenhout, 2015). Naast de modaliteit (online of offline) zijn o.a. ook de kwaliteit van de leeractiviteiten, de onderlinge afstemming, de interactie met de lector, de gehanteerde instructiemethoden en het gebruikte instructiemateriaal belangrijk.

Dit project heeft als doelstelling om te bepalen welke blends in bepaalde contexten optimaal werken binnen de context van het hoger onderwijs.

De centrale onderzoeksvraag is als volgt geformuleerd: “Op welke manier kan men optimaal vormgeven aan het learning design van geblende opleidingsonderdelen in het hoger onderwijs.”

Project informatie

Projectpromotor:
Evelyn Cloosen
Status:
Afgelopen project
IWETO code:
  • S 270 Pedagogiek en didaktiek
Startdatum – einddatum:
19/9/2016 – 16/9/2018
Budget:
€ 27.458,00
Projectcode:
6/DWO/2016/IC/OR007
VTE:
0,20 VTE
Medewerkers:

Cloosen Evelyn