Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

Building a hybrid digital business learning community by crossing international boundaries

Recent werd een Erasmus Plus call gelanceerd voor de oprichting van Europese Universiteiten.  Door de goede connecties met Algebra Hogeschool in Zagreb, Kroatië, werd PXL als hogeschool uitgenodigd om deel uit te maken van een Europese alliantie met 11 buitenlandse hogescholen.   De departementen PXL-Business en PXL-Digital zullen de lead nemen bij de PXL-inbreng in dit project.   Met voorliggend project willen we de erg complementaire expertise Toegepaste Informatica – Digitale Marketing van beide departementen vertalen in een internationaal speerpunt en hybride leergemeenschap.

Project informatie

Projectpromotor:
Joeri Gerrits - Maarten Thiry
Status:
Lopend project
IWETO code:
  • Code nog in te vullen.
Startdatum – einddatum:
19/09/2022 – 15/09/2024
Budget:
PXL: € 56.674,50
Projectcode:
4/DWO/2022/ID/OP040 - 3/DWO/2022/BD/OP040
VTE:
0,8 VTE
Medewerkers:

Jan Castermans

Tom Hermans