Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de kijker

PXL-student doet 'hoogtestage' bij Tomorrowland Winter

5/04/2023

Milan S’heeren (21 jaar, Sint-Truiden) zit momenteel in zijn laatste jaar van de graduaatsopleiding Marketingsupport aan Hogeschool PXL in Hasselt. Hij mag zijn stage op een wel erg uitzonderlijke plek doen: Tomorrowland Winter in Alpe d'Huez.

Milan legt uit: “Het creëren van content en deze in de kijker plaatsen, is iets wat mij altijd al intrigeerde. Ook het aanleren van talen en experimenteren met nieuwe tools en technologieën heeft mij in deze richting gestuurd. Na een geslaagd eerste jaar zonder herexamens kon de zoektocht naar een interessante stageplek beginnen."

"De eventwereld spreekt mij ontzettend aan en ik droomde al van een stage op de marketingafdeling van een groot event", vertelt Milan. "Ik ga zelf graag feesten en werkte ook al actief mee aan een aantal evenementen maar één evenement torende altijd uit boven de rest op vlak van ambitie en uitstraling, namelijk: ‘Tomorrowland’. Ik besloot contact op te nemen met de organisatie, het te wagen en kreeg uiteindelijk deze mooie kans!"

"Bij de start van mijn stage bestonden mijn taken vooral uit het up-to-date houden van de website en de app van Tomorrowland," zegt Milan. "Ik mocht ook mee aan de slag gaan met contentcreatie voor hun radiostation ‘One World Radio’. Dit avontuur voelt helemaal niet aan als een stage. Het is een mix tussen avontuur en thuiskomen. Een aantal dagen per week mag ik van thuis uit werken, maar het liefst ga ik naar kantoor. De sfeer en collegialiteit in het team is echt top. Ik was zo in de wolken toen mijn werkplekcoach vroeg om hem te assisteren op Tomorrowland Winter. Deze week mag ik bijvoorbeeld de livestream van Tomorrowland Winter up-to-date houden. Dit betekent dat ik o.a. artikels bewerk en publiceer, en online content in de kijker mag zetten. Het werken in de Franse Alpen is een unieke en onvergetelijke ervaring. Ik ben hopeloos verliefd geworden op de sfeer die hier hangt en geniet met volle teugen van het werk én het meefeesten na de uren op het festivalterrein. Na m’n stage zou ik dolgraag verder aan de slag gaan bij de organisatie van Tomorrowland. Nu maar hopen dat het management dit artikel leest!" lacht Milan.