Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de media

Bekroonde campagne: Onderwijs Vlaanderen inspireert levenslang leren via Out-of-home

6/11/2023

 In een wereld die voortdurend evolueert, speelt de Vlaamse Overheid een cruciale rol bij het bevorderen van levenslang leren. Met de slogan "Nog een reden om bij te leren" heeft Onderwijs Vlaanderen een ambitieuze campagne gelanceerd om volwassenen te motiveren om hun vaardigheden bij te schaven, van loopbaan te veranderen of nieuwe competenties te verwerven.

 

Bekroond best practise

De campagne van Onderwijs Vlaanderen was gericht op het bereiken van een brede doelgroep, en out-of-home reclame bleek de ideale keuze om dit doel te bereiken. De campagne werd door de jury van Best Of OOH gewaardeerd door de goede match tussen de bus als drager en de slagzinnen van de campagne. De strategische timing in de digitale campagne zorgde voor extra impact. De duidelijke en eenvoudige boodschap van de campagne resulteerde in een gouden bekroning.

Verschenen

 

https://lijncom.be/bekroonde-campagne-onderwijs-vlaanderen-inspireert-levenslang-leren-via-out-of-home