Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

Marketing (PBA)

Marketing (PBA)

 

Heb jij je al afgevraagd waarom je een bepaald product of merk verkiest boven andere alternatieven?  We beseffen niet altijd hoe ons koopgedrag wordt gestuurd.  Wil je leren hoe je impact maakt op het koopgedrag van consumenten?  Wil je leren hoe je een nieuw product of merk lanceert en de markt kan grijpen?  Dan is marketing absoluut iets voor jou!  We leren je hoe de consument denkt en koopt, hoe je communiceert met impact en dompelen je onder in de wereld van online marketing via Google, Facebook, Instagram, Tiktok en influencers.  Binnen de opleiding Marketing kan je je verder specialiseren in Vastgoed, Eventmanagement, Sportmanagement, Digital marketing of Sales en business development.

 

Onze keuzetrajecten in een notendop:

Vastgoed: We leren je technische, fiscale en juridische vastgoedkennis en leren je kopers en verkopers overtuigen om voor jou als vastgoedmakelaar te kiezen. In de erg concurrentiële wereld van vastgoed is dat immers een grote uitdaging. De combinatie Marketing-Vastgoed is dan ook een enorme troef.

 

Eventmanagement: We leren je from scratch een event organiseren, budgetteren, promoten bij je doelpubliek en een maximale fysieke en digitale beleving creëren.

Sportmanagement: Een sportclub of -federatie runnen is als het managen van een bedrijf. We leren je sponsors overtuigen, samenwerken met partners en een community met de fans creëren.

Digital marketing: We verdiepen je in de nieuwste ontwikkelingen en technologieën in digitale marketing. Hoe begeleid je een bedrijf in de digitale transformatie? Hoe zorg ik ervoor dat mijn digitale marketingcampagnes optimaal renderen? Hoe creëer ik digitale content (beelden, blogs, vlogs, podcasts, video, websites, …) met maximale impact?

Sales en business development: Verkooptalent is aangeboren en kan je niet leren? Think again! Als eerste bacheloropleiding in Vlaanderen bieden we een specialisatie in Sales aan waarin we je onderdompelen in de kunst van het verkopen zodat elk bedrijf jou wil om te groeien.

Opleidingsinformatie:  https://www.pxl.be/marketing

 

Donderdag 29 februari 2024 | sessie in de voor- en namiddag

Locatie: Hasselt, Campus Elfde Linie, Elfde-Liniestraat 26, 3500 Hasselt, gebouw B

 

9u30-11u30 

Bedrijfsmanagement: Marketing (Hoe ‘love brands’ ons leven bepalen) 

‘Love Brands’ zijn sterke merken die een emotionele band met ons creëren.  Zo zorgen ze er niet alleen voor dat we producten kopen, maar ook dat we ervan gaan houden en ons ermee identificeren.  Is er een magische formule om een ‘love brand’ te bouwen? Of kan het ook wel eens (grondig) misgaan? 

 

13u-15u 

Bedrijfsmanagement: Marketing (Hoe kan je geld verdienen in de Gaming industrie) 

In de gaming industrie gaat meer geld om dan in de muziek- en filmindustrie samen. Hoe kan je ervoor zorgen dat je die markt verovert?  Want niet elke game is succesvol.  Je zal dus in het hoofd van de gamer moet kruipen en weten wat hij/zij belangrijk vindt.  Pas dan kan je hem een ‘offer he can’t refuse’ doen en geld verdienen. 

 

Maximum aantal leerlingen: 40